maanantai 15. joulukuuta 2014

Villatakkityttöjen joulukalenteri, luukku 15

Tässä mun toinen ja viimeinen luukku villatakkityttöjen joulukalenteriin. Me vietettiin Jyväskylän kahvilakerhon pikkujouluja lauantaina. Mukana oli kuusi tyttöä sekä kaksi suloista ja leikkisää kisua, jotka olisivat kovasti halunneet saada oman osuutensa herkkupöydän antimista. Oli joulutorttuja, pari ihanaa kakkua, mokkapaloja, mandariineja sekä glögiä. Salapoliisin lailla selvitin, että toinen kakuista oli näiden tofusuklaamousse-piparkakkuleivosten ohjeella tehty ja ei voi kun suositella, se oli hyvää! Pikkujouluihin kuului myös lahjapiiri ja kiitos meidän asiansa osaavan joulupukin, kaikki sai juuri omannäköisensä lahjan! :-) Lisäksi oli mukavaa ihan vaan istua pöydän ympärillä, kuunnella ja höpötellä kaikesta.





Kissakuume paheni taas kertaheitolla. Tuitui!

Oon kyllä niin mahdottoman kiitollinen, että oon päässyt tutustumaan näihinkin tyttöihin! Ihmisiin tutustuminen on aina ollut mulle vähän hankalaa, joten oon suorastaan äärimmäisen iloinen, kun oon löytänyt opiskelujen aikana täältä Jyväskylästä paljon samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa haluan ehdottomasti olla yhteyksissä vielä opiskelujen jälkeenkin. ♥

Toivottavasti ootte tykänneet näistä mun luukuista! Eilisessä kalenteriluukussa Emmi askarteli ihania paperitimantteja ja huomisen luukun tekee Jenna.

2 kommenttia:

  1. Oi, mitä herkkuja ja söpöliinkisuja ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näillä kyllä täyttyi herkkukiintiö hetkeksi, mutta kisukiintiö ei haha. :D

      Poista